19. kesäkuuta 2010

Kiimaisia odotuksia

Tänään mieheni tulee vuorokauden pituiselle lomalleen, eli niin sanotulle runkkuvelville (kuulemma yhden vuorkauden aikana ei ehdi muuta kuin tulla kotiin, runkata ja lähteä takaisin). Voi olla, että samalla hetkellä kun päästään kotiin, niin olemme jo toistemme kimpussa. Meillä on ollut nyt kahdentoista päivän esileikki, joten olen jo sietämättömän kovassa kiihotustilassa. Mieheni uhkailikin, että sen 24h aikana emme muuta tekisi kuin harrastaisimme seksiä.

Eilisiltaisia viestittelyjämme:

Mies: "Mä haluan kosketella sun rintoja, suudella niitä, puristaa niitä, nuolla ja näykkiä. Haluan antaa käsien vaeltaa pitkin vartaloasi aina niskasta jalkoihisi asti. Haluan nuolla pilluasi ja sormettaa sen litimäräksi. Mä haluan kanittaa sua peppuun ja sormettaa sua samalla, kuten myös nuolla sun klitorista. Haluan katsoa kun masturboit. Haluan, että nuolet ja imet mun penistä ja kiveksiä, runkkaat mua ja käytät rintojasi muhun. Haluan antaa sulle kielellä ja käsin orgasmin, jonka jälkeen haluan sitoa kätesi ja silmäsi ja jatkaa nuolemista ja kanin käyttöä. Kun olen nuollut ja kanittanut sua tarpeeksi, levitän jalkasi ja työnnän penikseni syvälle pilluusi. Teen syviä, voimakkaita liikkeitä samalla suudellen sun kaulaa ja rintoja. Sitten laitan penikseeni ja peppuusi liukuvoidetta ja työnnyn rauhallisesti sisääsi. Alun jälkeen nopeutan tempoa ja työnnyn kokonaan perseeseesi. Käännän sut ympäri ja panen sua takaapäin. Samalla sä stimuloit klitoristasi sormin tai kanilla. Käännä sut selällesi ja panen sua peppuun koko ajan vain kovempaa, kunnes olen laukeamaisillani. Sitten otan penikseni ja laukean haaroväliisi kuorruttaen kostean pillusi ja peppusi spermalla."

Minä: "Ensiksi mä suutelen sun huulia. Siitä siirryn alaspäin antaen huulten vaeltaa sun keholla. Lopulta löydän sun kovan peniksen, jonka otan käteeni. Nuolen aluksi sun terskan kärkeä kiusoittelevasti. Sen jälkeen siirryn nuolemaan ja imemään sun kiveksiä. Pitkin lipaisuin nuolen sun peniksen vartta. Lopulta otan peniksesi kokonaan suuhuni. Otan sulta suihin ja käytän syviä liikkeitä samalla hyväillen sun kiveksiä. Käytän myös mun rintoja sun tyydyttämiseen. Sitten vaihdamme asentoa niin, että voit panna mua suuhun. Vihdoin saavutat orgasmin ja laukeat kasvoilleni ja suuhuni."

Minä: "Haluan, että sidot käteni ja silmäni. Tämän jälkeen saat tehdä mitä vain. Voit nuolla mua, työntää peniksesi suuhuni, panna mua pilluun ja peppuun. Voit käskeä mua tekemään mitä vain. Voit katsoa kun mä masturboin ja hoidella itseäsi samaan aikaan. Saat myös päättää mihin laukeat."

Mies: "Haluat siis olla mun oma seksiorja? Mä haluan panna sua peppuun ja työntää kanin kokonaan sisällesi. Haluan panna sua suuhun, niin että mun koko penis on sun suussa. Haluan panna sua oikein kovaa pilluun ja peppuun ollessasi sidottuna. Haluan panna sua kosteaan pilluusi ja tunkea sitten kostean peniksesi suuhusi nuoltavaksi. Tämän jälkeen panen sua perseeseen oikein kovaan, niin että huudat nautinnosta. Painan sua alemmas ja panen entistä kiivaammin. Sitten ota penikseni ulos, nuolen hetken pilluasi ja peppuasi, ja härnään pilluasi ja peppuasi penikselläni. Sitten työnnyn perseeseesi ja panen sua, niin että huohotat ja huudat nautinnosta. Juuri kun olen laukeamaisillani, otan kaluni ulos pepustasi ja laukean peppureikäsi päälle."

Minä: "Juuri tuota mä haluan! Me voitaisiin olla 69:ssä eri asennoissa. Sohvalla voisin olla puoli-istunnassa ja sä olet hajareisin mun sylissä ja työnnät munan suuhuni. Haluan, että kun panet mua peppuun, niin työnnät samalla kanin mun pilluun."

Niin kuin viestittelystä huomaa, miehelläni (ja miksi ei minullakin) on ajatuksena, että panemme monta kertaa jo tänä iltana. Olemme molemmat niin kiimassa, ettei yksi tai kaksikaan kertaa riitä tyydyttämään kumpaakaan.

Miehestäni taitaa olla kiihottavaa ajatus, että hän laukeaa kasvoilleni. Mieheni on aikaisemmin jo lauennut rinnoilleni, vatsalleni ja selälleni. Aluksi ajatus kasvoille laukeamisesta tuntui vastenmieliseltä, mutta ajatus on ajan kuluessa muuttunut miellyttävämmäksi. Mieheni miellyttää paljon minua, joten miksi en voisi häntä? Olen siis ajatellut antaa hänen laueta kasvoilleni. Mistä sitä tietää, vaikka itsekin tykkäisin siitä? Pidän kuitenkin jo siitä, että mieheni laukeaa mm. rinnoilleni. Se on omalla tavallaan "tuhmaa", joten myös aika kiihottavaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti