10. kesäkuuta 2010

Etäseksi

Meillä on ollut mieheni kanssa tapana harrastaa "tekstiviestiseksiä". Tapa sai alkunsa vähän sen jälkeen, kun mieheni lähti armeijaan. Iltaisin ennen nukkumaanmenoa me vielä viestittelemme toisillemme. Pikkuhiljaa osa viesteistä alkoivat olla aika pervoja. Koko juttu lähti miehestäni. Itse olin aluksi vähän hämilläni, sillä en ollut tottunut sellaiseen, enkä varsinkaan mieheltäni! Ajattelin kuitenkin, ettei siitä mitään haittaakaan olisi (päinvastoin siitä on hyötyä!), joten pikkutuhmien viestittely iltaisin on tullut meille tavaksi.

Kuitenkin on joitakin iltoja, jolloin minua ei kiinnostaisi yhtään. Yleensä ne illat ovat sellaisia, että minua väsyttää tai sitten on vain kamala ikävä. Silloin kun tulee näitä ikäväpuuskia, niin pervoilu ei kiinnosta ei niin yhtään. Eilen illalla oli juuri sellainen tilanne. Mieheni lähetteli minulle viestejä ja pikkuhiljaa ne alkoivat mennä tiettyyn tuttuun suuntaan. Itselläni oli juuri silloin sellainen ikäväpuuska, enkä ollut ollenkaan pervolla tuulella. Ei mua edes panettanut, joten en ollut oikein fiiliksissä. En kuitenkaan kehtaisi pilata toisen iloa sanomalla suoraankaan. Minulla on kuitenkin mahdollista tyydyttää omia tarpeitani milloin vain, mutta miehelläni ei. Mahtaa välillä olla aika tuskaista, kun joutuu joskus kaksikin viikkoa kärsimään hirveästä panetuksesta. Meidän tekstiviestiseksi on välillä ainut seksuaalinen ilo, mistä mieheni saa nauttia, joten en viitsisi viedä sitä häneltä.

Tekstiviestiseksi on parantanut paljon meidän seksielämää. Siitä on ensinnäkin se hyvä puoli, että tekstaamalla uskaltaa ehdotella sellaisiakin asioita, mitä ei välttämättä kasvokkain viitsisi heti sanoa. Olen muutenkin ollut aika yllättynyt siitä, että meidän seksielämämme on kaikenkaikkiaan parantunut mieheni armeijassa olon aikana. Luulen sen johtuvan juuri tästä erossa olemisesta. Paineita ehtii molemmille kerääntymään aika lailla, ja sitten kun näemme, niin seksi on aivan mahtavaa! Olemme myös kokeilleet paljon uusia asioita, joihin kuuluu mm. peppuseksi. Nykyiseen verrattuna meidän seksielämämme oli aika tylsää ja tavallista aikaisemmin. Olen aina nauttinut erittäin paljon seksistä mieheni kanssa, mutta kyllä tämäkin on kivaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti