12. kesäkuuta 2010

Katkelmia viestittelystä

Mies: "Mä haluaisin ottaa sulta oikein pitkään suihin, nuolla sun kuumaa ja kosteaa pillua, imeä sun klitorista ja häpyhuulia, sormettaa sua peppuun ja pilluun ja käsitellä sun molemmat reijät kanilla."

Mies: "Mä haluaisin, että sä imisit mun kiveksiä ja olisit peppuseksissä mun päällä. Ja että mä voisin sitoa sun silmät ja kädet ja tehdä sulle mitä vain haluan."

Mies: "Jos mä oisin siellä, ottaisin sut heti meidän sohvalla."

Mies: "Tekisikö kullalla mieli irstasta, märkää, rivoa, härskiä seksiä? ;)"

Mies: "Mä haluaisin sormettaa sua ja samalla käyttää kania sun peppuun. Sen jälkeen mä nuolisin sua ja käyttäisin kania. Sitten sä ottaisit multa suihin samalla kun käytäisit kania itseesi. Sitten panisin sua peppuun oikein kunnolla edestä ja takaa ja alta, ja laukeaisin sun haaroväliin."

Minä: "Haluan ottaa sulta kunnolla suihin. Sä saat panna mua rintojen väliin ja laueta jos siltä tuntuu. Teen sulle mitä vain haluat."

Minä: "Ja kun sä katselet mua, niin voit samalla hoidella itseäsi. Haluan myös, että panet mua pilluun ja peppuun oikein kovasti."

Minä: "Haluan, että otat multa kunnolla suihin. Nuolet mun klitorista ja peppua, sormetat pilluun ja peppuun. Työnnät kanin mun peppuun samalla kun nuolet mun klitorista. Panet mua ekana pilluun takaapäin ja sen jälkeen peppuun takaapäin, kunnes laukeat mun pepun päälle."

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti