8. kesäkuuta 2010

Itsetyydytys

Olen tässä hiljattain pohtinut itsetyydytystä. Koska mieheni on armeijassa, ei seksiä heru kuin pari kertaa viikossa tai pahimmillaan pari kertaa kahdessa viikossa. Ei ole yllätys, että puutteet pääsevät yllättämään. Olen todella huono itsetyydyttämään. En siis huono tyydyttämisessä, vaan sen aloittamisessa. Vaikka kuinka panettaisi, niin silti vain annan itseni kärsiä. Jotenkin sitä aina ajattelee, ettei jaksa tai ehdi.

Minusta muutenkin tuntuu, että masturboimisesta ei ole paljon hyötyä. Tarkoitan siis, että normaali seksi on aivan liian hyvää, ja sen rinnalla itsetyydytys on aika tylsän tuntuista. Mieheni antoi mulle joululahjaksi pupuvibraattorin, jotta voisin edes jollain lailla pitää hauskaa itseni kanssa, kun hän on armeijassa. Harmi vain, että mieheni käyttää pupua minuun paremmin kuin minä itseeni. Pitäisi luultavasti vain kylmästi ruveta harjoittelemaan masturboimista, koska (oikeasti!) mikä olisi hauskempaa, kun pitää hauskaa itsensä kanssa!


2 kommenttia:

  1. Itsellänikään ei tuo itsetyydyttäminen ole se mieluisin vaihtoehto, poikaystävä kun osaa kaiken paremmin :) mukava tietää, etten ole ainoa joka ei ole hulluna omiin sormiinsa!

    VastaaPoista
  2. En todellakaan ole hulluna itsetyydyttämiseen! Siitä tosiaan tekee vielä tylsempää se, että mieheni on paljon parempi tyydyttämään mua kuin minä.

    VastaaPoista