13. kesäkuuta 2010

Itsensä kuvaaminen

Tekstiviestiseksimme sai eilen uuden käänteen. Olin itsekin jo ajatellut asiaa melko pitkän aikaa, mutta se oli lopulta mieheni, joka sanoi asian ääneen. Hän ehdotti, että jos lähettäisin hänelle intiimejä kuvia itsestäni. Sehän kävi minulle, koska olin itsekin jo ajatellut asiaa. Mieheni puhui myös, että voisin jossain vaiheessa lähettää videon, jossa masturboin.

Illalla otinkin itsestäni kuvia. Koko juttu oli hyvin uutta minulle, koska en ollut ikinä ennen vastaavaa harrastanut. Tyypillisenä naisena, olen myös ollut hieman epävarma kehostani. Nykyään tilanne on kuitenkin saanut uuden suunnan, kiitos mieheni. Nautin yllättäen hyvin paljon itseni kuvaamisesta.

Aloitin hieman "lievemmistä" kuvista, eli kuvasin rintojani ja lähetin niitä miehelleni. Tämän jälkeen rohkaistuin myös kuvaamaan jalkoväliäni eri asennoissa. Olin sattumalta juuri samana päivänä ajellut itseni, joten olin priimakunnossa. Mieheni piti paljon kuvistani, ja huomasin kuvaamisen kiihottavan myös itseäni. Ehkä joku päivä tilanne menee siihen saakka, että mieheni kuvaa minua alasti.

Vielä vähän aikaa sitten en olisi uskonut, että tekisin tuollaista. En olisi toisaalta koskaan uskonut, että harrastaisin sitomista tai peppuseksiä. Saa nähdä, mitä kaikkea tuleekaan tulevaisuudessa kokeiltua.

1 kommentti:

  1. Näitä kuvia katselimme aina inttiporukassa aikoinaan.

    VastaaPoista