12. heinäkuuta 2010

Salaisuuksia

Blogissa Nuoret aikuiset kirjoittaja kertoi omista mielikuvista masturboimisen aikana. Aloin pohtimaan omia fantasioitani ja mielikuviani, kun tyydytän itseäni. Minulla ehdottomasti on fantasioita, enkä pystyisi masturboimaan tyydyttävästi ilman mielikuvia.

Yleisimmät kuvitelmani masturboimisen aikana liittyvät yleensä siihen, että saan suuseksiä mieheltäni. Minulla on myös "salainen" fantasia, missä nainen antaa suuseksiä minulle. Nämä kaksi ovatkin käytetyimmät mielikuvani. Ilman fantasioita ja mielikuvittelua en kykenisi saamaan orgasmia masturboimisessa, mutta en myöskään seksissä. Masturboidessa mielikuvavalikoimani on melko niukka, mutta harrastaessani seksiä mieheni kanssa fantasiavalikoimani on suurempi.

Kiihottavin fantasiani liittyy juuri siihen, kun nainen ottaa minulta suihin. Kuvittelen mieheni katsovan meitä, ja hyväilevän itseään samalla, kun toinen nainen tyydyttää minua. Kutsun mieheni minun ja naisen luokse ja käsken häntä panemaan naista samalla kun nainen nuolee minua. Hetken päästä mieheni käy makaamaan ja minä käyn hajareisin hänen kasvojensa päälle. Toinen nainen ottaa samalla mieheltäni suihin. Tämä fantasia kiihottaa minua suunnattomasti, vaikken voisi koskaan kuvitellakaan toteuttavani sitä. Epäilen, ettei miehenikään suostuisi siihen, mutta koskaanhan sitä ei tiedä. Muuten toteuttamisen esteenä ei välttämättä olisikaan mitään, mutta tulisin sairaalloisen mustasukkaiseksi. Minusta on kummallista, että fantasioin tällaisesta, vaikken ikinä haluaisi mieheni olevan kenenkään muun kanssa. Olen saanut loistavia orgasmeja kyseisen fantasian ansiosta.

1 kommentti:

  1. Kiva, että kerroit suhteestanne kuten toivoin. Oletko muuten miettinyt, että riidattomuus ja huuma voi johtua myös kaukosuhteesta, kun näätte niin harvoin. Olisiko samanlaista jos asuisitte yhdessä 24/7. Ja toinen kysymys että kauan olette olleet yhdessä ja olette puhuneet kihloista?

    VastaaPoista