1. tammikuuta 2011

Paljastuksia fantasioista

Eräänä iltana joulun jälkeen, kun olimme juuri harrastaneet seksiä, juttelimme mieheni kanssa fantasioistamme. Emme kovinkaan usein edes juttele tästä aiheesta, joten se oli jo sinänsä erikoinen juttu. Yllätin kuitenkin itseni kertomalla miehelleni kiihottavimman fantasiani. Kerroin hänelle halustani harrastaa seksiä hänen ja toisen naisen kanssa. Mieheni suhtautui siihen ihmeen myönteisesti. En nimittäin odottanut paljon, sillä mieheni ei ole aivan tyypillinen mies. Hän ei kuitenkaan ollut varma pystyisikö koskaan toteuttamaan fantasiaa kanssani, sillä hän sanoi tulevansa mustasukkaiseksi, jos toinen nainen tyydyttäisi minua. Tämä yllätti vielä enemmän kuin se, että uskalsin edes kertoa fantasiastani miehelleni. Joka tapauksessa, sain vihreää valoa fantasialle. Ehkä vielä joskus pääsemme toteuttamaan sen.

Yksi fantasioistani on sellainen, josta en ole täällä vielä kertonut. Olen arkielämässä luonteeltani hyvin kontrolloiva. Parisuhteessakin minä olen se, joka näyttää kaapin paikan. Yksi kiihottavimmista fantasioistani on se, että minua alistetaan. Haluaisin joutua täysin mieheni armoille. Olen useamminkin vihjaillut asiasta miehelleni, mutta hän ei ole pahemmin innostunut, johtuen juuri hänen luonteestaan. Fantasiakeskustelumme aikana tapahtui läpumurto tämänkin osalta. Mieheni jopa innostui ajatuksesta alistaa minua. Lopulta hän tosin tokaisi, ettei ole varma pystyisikö siihen.

Olemme tässä illan aikana viestitelleet toisillemme rivouksia seuraavasta viikonlopusta, enkä ollut uskoa, mitä mieheni kirjoitti:

"... Alistaisin sua kuin seksiorjaa ..."

"... Olisit hetken mun alistettu huora ;) ..."

"... Vallantunne ja kontrolli on kiihottavaa ..."

En voi sanoin kuvailla kuinka paljon tuo kiihottaa minua.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti