15. marraskuuta 2010

Pillunnuolija

Miehelläni on piileviä kykyjä, jotka ovat alkaneet paljastua vasta viimeisen puolen vuoden sisällä. Suhteemme aikana mieheni ei ole juurikaan antanut minulle suuseksiä, vaikka itse olen sitä antanut hänelle paljon. En minä erityisemmin asiasta valittanutkaan, sillä minulla ei ollut kokemusta suuseksin saavana osapuolena. Kun mieheni lähti armeijaan, aloin minäkin yllättäen saamaan sitä. Silloin en vielä päässyt huippuun saakka, mutta nautin siitä paljon.

Viimeisen parin kuukauden aikana mieheni on kehittynyt valtavan paljon tässä asiassa. Nykyään hän tietää täsmälleen mistä pidän. Hän osaa nuolla minua sopivan hellästi, mutta kuitenkin määrätietoisesti. Hän ei ole "tylsä" suihinottaja, joka vain nuolee tietämättä tarkemmin mitä tekee. Mieheni käyttää erinomaisesti myös käsiään. Opin saamaan orgasmin suihinoton aikana aluksi niin, että mieheni käytti vibraattoria. Nykyään kania ei ole leikeissä lähestulkoon koskaan mukana, sillä mieheni oppi nuolemaan minua niin hyvin, että saan orgasmin pelkästään siten. Olen aina ollut huono saamaan orgasmeja, joten tämä on ihme! Sunnuntaina sain mieheltäni kolme orgasmia, joista viimeisin oli jo melkein sietämättömän hyvän tuntuista. Vaikka olen aina ottanut mieheltäni suihin, on oma halukkuuteni siihen kasvanut entisestään mieheni paljastuneiden taitojen myötä.

1 kommentti: