27. lokakuuta 2010

Sidottuna

Välillä minua harmittaa parisuhteen rajallisuus. Minulla on kerran elämässäni ollut mahdollisuus harrastaa seksiä naisen kanssa. Silloin en tarttunut tilaisuuteen, vaikka mieleni olisikin tehnyt. Jälkeenpäin olen hieman harmitellut asiaa, sillä minua kiihottaa ajatus seksistä naisen kanssa. Nyt olen kuitenkin todennäköisesti loppuiäkseni sitoutunut, joten olen menettänyt iäksi tuon kokemisen mahdollisuuden. Vai olenko?

Mietin asiaa kaikista mahdollisista kulmista. Yksi mahdollisuus olisi se, että ottaisimme seksiin mukaan toisen naisen. Tilanne on yksi suosikkifantasioistani, mutta siihen se taitaa jäädä, sillä voin vain kuvitella sen mustasukkaisuuden määrän, mikä siitä syntyisi. Se vaihtoehto ei siis tulisi kysymykseen. Toinen mahdollisuus olisi, että kysyisin mieheltäni luvan harrastaa seksiä naisen kanssa, jos siihen tulisi mahdollisuus. Tiedän jo etukäteen, ettei hän siihen suostuisi. Olemme nimittäin sivunneet aihetta aikaisemmin. Mieheni mielestä on aivan sama, harrastaisinko seksiä toisen miehen vai toisen naisen kanssa. Kumpikin on kuulemma yhtä huono idea.

Mietin asiaa omalta kannalta. Jos mieheni harrastaisi seksiä toisen miehen kanssa (ilman lupaani), minusta se olisi pettämistä. Jos mieheni harrastaisi seksiä toisen miehen kanssa luvallani, saattaisin joka tapauksessa tulla mustasukkaiseksi. Mutta jos kolmantena pyöränä olisikin mies, niin se ei minua luultavasti haittaisi. Miestäni tietenkin senkin edestä.
Tilanteelle ei tunnu siis olevan ratkaisua. Uteliaisuus olisi suuri, mutta mahdollisuudet nollassa. Ainut vähänkin mahdollinen vaihtoehto olisi nainen kolmantena pyöränä, mutta en usko, että kestäisin sitä.

Menetänkö jotain, vaikka en saisikaan kokea seksiä naisen kanssa?

9 kommenttia:

  1. Itse painin hieman saman asian kanssa, mutta en ole kovin mustasukkainen, joten en oikein usko, että siitä suurta ongelmaa tulisi.

    Varmasti jotain menetät, mutta menetätkö enemmän, jos kokeilu vaikuttaisikin suhteeseenne liikaa?

    Itse olen melko varma, että tulen fantasiani toteuttamaan jossain vaiheessa, eikä mieheni ole sitä tyrmännyt.
    Näkisin, että vaihtoehtona on joko 1) parin ottaminen mukaan leikkeihin - olisimme siis kaikki neljä mukana 2) vain naisen mukaan ottaminen, jolloin mies voisi ehkä pysyä vain katsojan roolissa.

    VastaaPoista
  2. Parisuhde on aina kompromisseja. Joissain asioissa menettää ja joissain saa. Kaikkea ei voi koskaan saada...valitettavasti. Tuohon pohdintaasi että menetätkö jotain. No kokemuksen ainakin.

    VastaaPoista
  3. En usko että menetät mitään kovin päätähuimaavaa, ainakaan mä en olisi menettänyt. Etenkin jos olet tyytyväinen siihen mitä teillä on miehesi kanssa :)

    VastaaPoista
  4. Moi Nuppu!

    Vau, hieno fantasia ja toive...... Itse olen aavistellut, että vaimoni haaveilee samanlaisesta sessiosta naisen kanssa. Olen yrittänyt rohkaista häntä ja jopa vähän ehdotellut, että voin tulla kolmanneksi pyöräksi jos hän niin haluaisi. Ainakin haluaisin katsella, vaikkei koskea saisikaan. Yritä myydä ajatus miehellesi siten, että hän saisi luvallasi tulla mukaan! Luulisi tehoavan!

    T. Paksi

    VastaaPoista
  5. Todennäköisesti en menetäkään mitään, sillä olen muuten kaikinpuolin erittäin tyytyväinen minun ja mieheni seksielämään! Ajatus on kuitenkin hyvin kiehtova ja kiihottava. Mieheni mielestä voisi jopa ollakin kiinnostavaa toinen nainen meidän kanssamme, mutta luultavasti vain fantasiatasolla. Voisin tietenkin vaivihkaa ruveta vihjailemaan tuohon suuntaan ja katsoa, miten mieheni reagoi.

    VastaaPoista
  6. Olen kokeillut tuota kuviota entisen vaimoni kanssa useammankin kerran, ei se ainakaan hankaluuksia tuottanut. Ihan hauskaa oli ja nautinnollista molemmille. Nykyisessä suhteessa emme ole sitä kokeilleet, eikä suoraan puhuen tee mielikään - kokeiltu on ja rasti ruutuun.

    VastaaPoista
  7. Oma "tyttörakkauskokemukseni" tapahtui kun olin tuhannen päissäni, joten en ehkä ihan täysin pysty kommentoimaan sitä. Mutta näin jälkeenpäin ajatellen tuntuu kuitenkin, että ajatus naisen kanssa rakastelusta on huomattavasti kiihottavampi, kuin itse tapahtuma. Parisuhdetta en ainakaan lähtisi riskeeraamaan asian takia.

    Sinänsä kokemus oli ihan mielenkiintoinen ja oli jännittävää päästä tekemään toiselle asioita, joita oli aiemmin tehty minulle.

    VastaaPoista
  8. Luulenkin, että tämä toimii ainoastaan fantasiatasolla. Aina, kun mietin miten asia käytännössä tapahtuisi, totean ettei se todennäköisesti niin toimisi.

    VastaaPoista
  9. Jaa'a, kyllä ehkä kolmen kimppa kuulostaa aika pahalta. En nyt ymmärrä, miten se tekee asiasta ollenkaan vähemmän kivuliasta toiselle, jos vieläpä näkee kun toinen samaa sukupuolta oleva koskettaa kumppania. Sinuna menisin mille tahansa lukuisista deittisivuista ja hakisin naisen kenen kanssa kokeilla, salaa. http://tissit.livesexcam.fi/ltissit.php tuolla voi ainakin kokeilla virtuaalisesti livenä eikä mene vielä pettämisen kirjoihin.

    VastaaPoista